Uppochner neroch upp...

Just så har min dag varit hittils idag. Ni vet när man vaknar en dag och saker börjar gå fel redan då, då vet man att det kommer att fortsätta så. Tog bilen till gymmet och tarraaaaaa hittade en parkering bland alla bilar och trängsel, trodde knappt det var sant. Men sen när jag väl parkerat och gått in på gymmet kännde jag att jag måste flytta på bilen, var osäker på om jag fick stå där jag hade ställ mig. Så jag gick ut igen och körde runt i liljeholmen i säkert 20 minuter innan ett par kom gående och skulle flytta på bilen precis framför mig. Då hade jag hunnit bli, sur, irriterad, ännu mer irriterad, uppgiven och sen glad igen.  Enda haken var att passet hade börjat för 15 min sen...tills jag bytt om var klockan 20 över så jag missade typ halva passet! Efter det ringer morsan och sa att hon hittat min Angel Kimmono i ringen centrum så då blev jag genast på bättre humör! Den är såååå fin, längtar tills hon kommer hem så jag kan prova den. Hade ett givande samtal med C idag. FAN vad skönt det är att ha RIKTIGA vänner. Vänner som inte snackar skit om en, som behandlar dig med respekt och stöttar dig när du känner dig low...är så oerhört tacksam för att jag har två av världens bästa vänner vid min sida.


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0