Paulo Coelho

Läste i söndags ut Coelhos "Elva minuter" har ingen konkret åsikt om boken, låter skummt men då jag aldrig läst en roman förut (vad jag minns!) så har jag inget att jämföra med. Det hade kanske att göra med att boken var verklighetsbaserad som jag inte gillade den riktigt. Men trotts det så kan jag inte säga att jag ogillade boken för att den var verkligen beroende framkallande! När jag väl börjat läsa den så kunde jag inte lägga ifrån mig den!
Om jag ska beskriva boken med tre ord skulle de vara: spännande, erotisk (!) och sorglig låter som en salig blandning va? Tror nästa blir Zahiren för mig I think. Efter den kanske jag kan bedömma om jag gillar denna författare som påstås ha "förändrat så många människors liv" !



image63

                                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0