Never ever ever!!

Det jag absolut hatar! HATAR, HATAR, HATAR är människor som tar en för givet, är otrevliga utan anledning och behandlar en lite som det faller dem in. En gång för länge sedan bestämmde jag mig för att bryta ALLA band med sånna människor i min närhet, av den enkla anledningen att de inte behövs i ens liv, de tar för mycket av ens energi så att det inte blir över ngt till en själv, de suger lixom ur livskraften ur en. Just denna människa som gjorde mig upprörd gör precis det jag nämde ovanför. Människan vet inte vad att ta en för givet innebär, så hon gör det gång på gång utan att någon sätter stopp och visar att NEJ DET HÄR ÄR INTE OKEJ! Ska jag göra det? Jo då kommer alla att hata mig och tycka att jag är knäpp just för att INGEN annan gör det mot denna människa. Men snart har min bägare runnit över...det är många saker i livet jag har överseende med men just detta har jag inget överseende med alls. Det klickar helt enkelt inte mellan oss, vi är som plus och minus. Sorgligt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0