Hand + fri = Handsfree

Hittade precis min handsfree som jag letat efter i 3 veckor nu! Hatar när saker försvinner här hemma...hittade den i en låda i hallen bland alla vantar och mössor. Typiskt morsan att bara lägga ner den någonstans..men men NOW I GOT IT!

image60

I helgen (det är måndag!= no life) undrade (eller snarare beodrade) C mig att följa med på premiären till en ny klubb som heter "Fellows"...stureplan...premiär...hon skulle sagt det typ en dag innan så jag inte hade tid att tänka på saken. Känner mig som en riktig pensio men tycker att det är skönare att sitta hemma i soffan med T en lördags kväll än att trängas bland alla wannabe brats, och bli armbågad och knuffad vart man än vänder sig. Aja får se i vilken grad party nerven rycker i på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0