Robbie Rivera

Micke har alltid tjatat om den här killen men jag har aldrig fattat själv grejen. Men börjar nu sakta men säkert inse vad han pratar om. Killen är ju helt genialisk, beatet i hans låtar kan få en ko att börja gnägga fortare, en balettdansös att börja rava, nä men ni fattar vinke. Gick in på Beatport och sökte på Robbie och till min förvåning fanns där en bild av han. En blond söt ung kille, oskylldig och tillsynes lugn. Förväntade mig en Pete Tong liknande snubbe, helt galen i blicken med en uppknäppt Hawai skjorta. Snacka om att jag blev paff! OMG lyssnar på en av hans tracks nu och håller på att fakka ur, han e brutalt bra! En framtida favorit? I think so yes!
image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0