Hösten är här

Yes, nu är hösten här, har inte velat inse det men idag så känner man det i luften. Men egentligen så spelar det inte så stor roll iom att sommaren mestadels har varit regnig...härliga Sverige. Alla längtar till sommaren och sen regnar det i två månader sen ramlar löven av och solen försvinner i 10 månader. Ska nog lyda min pappas råd och get tha hell outta here. Sol= glädje. Men å andra sidan så medför hösten en massa höstmys och fina höstkläder! En pryl som jag bara måste köpa är ett sjysst paraply då vädret är relativt ostabild på hösten. En av mina favorit prylaffärer heter Berry och ligger i början på gamlabrogatan, då jag va inne där för nån vecka sedan fick jag syn på ett grymmt snyggt svart paraply som såg lite asiatiskt ut som jag bara måste ha. Kul och sticka ut lite med annaorlunda saker även om det är något så tråkigt som ett paraply!

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken fin blogg

2008-08-21 @ 17:20:35
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: R O N J A

Ha en trevlig kväll!

2008-08-21 @ 17:23:42
URL: http://royalglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0