Lovely sunny, sunday !

Idag har det vart härligt väder. Säkert soligaste och varmaste dagen på hela veckan.
Jag har dessvärre suttit inomhus och pluggat..pluggat...pluggat. Tänkt att det är bättre att göra det nu än under sommaren. Peppat mej själv lixom.

Dagens äta lista

Frukost:
macka, kaffe & juice
Lunch: Knäckebröd med keso
Middag: x antal tacos.
Övrig: en glass :)

Är relativt nöjd med matintaget idag faktiskt....
Snart ska jag klippa mig, funderar på att avbeställa och boka klipp & sling hos Cissi istället.
Tvekar dock iom att hon kaosade mitt hår förra sommaren...får se hur det blir.
Hittade två frillor på nätet som jag gillade. Den ena är rätt så extrem och svår att styla
men guuud vilka fina färger hon har, gillar kombinationen som fan även då det tenderar till
karamellvarning. Den andra är naturlig och relativt lättskött, enda är färgen som jag skulle vilja ha
ljusare. Här e dem.  Bild nr är tjejen till vänster jag menar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0