Spring, spring, spring!

Japp det har jag gjort idag. Sprungit alltså.  Jag ska bli smalare, där med basta. Sprang i  ca 1h och 10 min, kom hem nyss.  Sprang genom skogen illröd som en "Butter " i de små dvärgarna och lyssnade på A&B, när plötsligt ena hörluren ramlade ut mitt öra. Blev rätt så förvånad. Det var helt knäpptyst i skogen. Bara fågelkvitter hördes, d var så lungt och så tyst. Tyst på ett annorlunda sätt.


Så skönt att våren äntligen är här. Men det jag inte fattar är att människor blir så jävla till sig när våren vär redan är här. Helt hysteriskt blir det och alla bara pratar om vädret smått överdrivet imo. Men men. Nu har jag hunnit äta också, en fet köttbir med keso och sallad, ska dra ner på kolhydraterna, blir så tung och mätt av dem.Blä.


Hittade en helt otoroligt vacker låt idag av Signalrunners- by my side helt underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0