Sheize!

Kryssen är över och nu kan jag sova igen. Känndes bra att gå av båten efter denna kryss, är inte som förut då man levde för dessa fester...nästa kryss är ju endå snart så om jag verkligen vill åka så kan jag alltid dra  på spring break kryssen i början av mars. Men den här känslan finns fortfarande kvar...en liten sting av nervositet och rastlöshet...Imorgon ska jag på arbetsintervjun, är inte ett dugg nervös fast jag kanske borde vara det? Det enda jag vet är att jag vill ha klart min uppsats och sen sätta igång med mitt liv, känner mej som en råtta i ett ekorrhjul...det snurrar bara runt och runt utan att stanna inget nytt händer...men men det ska det bli ändring på!
Yeeees yessss snart är det sovdags! Meeep meeep


image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0