Fredag

Sitter och läser en artikel om feminism, västerländsk kultur och kroppen skriven av Susan Bordo, väldigt intressant. Hon sätter fart på tankarna speciellt denna mening gillar jag ;

"[...]virtually every celebrity image you see- in the magazines, in the videos, and sometimes even in the movies -   has been digitally modified. Virtually every image. Let that sink in. Don´t just let your mind passively receive it. Confront its implications."

Ska leta upp fler artiklar om henne, tror att hon kan vara en bra källa att citera eller referera till i min uppsats.
Utanför mitt fönster öser regnet ner. Såfort jag hörde att det regnade imorse bestämde jag mig för att ta sovmorgon tänkte att det inte var någon ide att gå ut och bli blöt :)

Nä nu måste jag plinga lillkussen och skvallra lite med henne!

Bye.
image31

Kommentarer
Postat av: seka

Ååå e d jag som e lillkussen hahaha
gullig

2007-12-26 @ 17:59:44
URL: http://aleksandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0