Schnygg

Varför har vissa tjejer så svårt att erkänna att en tjej ser bra ut? Ibland har jag brast ut i en lyrisk stämma och sagt: men guuuuud vad schnygg hon är!!Man borde inte få vara sådär snygg! Tillbaka har jag fått som svar: men vadå hon är väll ingen speciellt...

Vad är problemet lixom? Att folk ska tro att man är lesbisk? Att om man erkänner nån annan tjejs snygghet så betyder det att man själv har dåligt självförtroende?Hell no! Det har hänt ett par ggr att jag gått fram till tjejer och sagt att: gud vad du är snygg! Och tillbaka har jag fått ett brett smile eller ett glatt tack. Det är väll alltid kul att få en komplimang av någon oavsett kön. Nu så avslutar jag detta inlägg med att säga som kommentar till denna bild: GUUD VAD SNYGG HON ÄR!OLAGLIGT!image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0