Drömmar

Jag tror att beroende på hur man vaknar när man går upp på morgonen spelar roll för hur resten av ditt humör under dagen kommer att vara.
Så är det iallafall för mig.

Vaknade idag som om någon hade jagat upp mig ur sängen. Kände mig förvirrad,lessen och aningen sur. Kommer inte ihåg riktigt vad jag drömde.

Kommer vagt ihåg att jag skulle fika med mina vänninor. De hade bestämmt att 2 killar skulle följa med oss och fika, men inte sagt något till mig. Väl inne på fiket stod de där och väntade på oss, jag blev aningen tjurig över att de inte hade sagt att de skulle vara med, så jag drog in på fikets personalrum och låg och slappade i en säng och pratade med personalen som jobbade på fiket. Cattis letade upp mig och undrade vad jag höll på med, som svar sa jag att jag inte hade lust att sitta med dom och de två främmande killarna. Det var inte i mitt intresse att ens prata med dem, sen så sa jag att min pojkvän troligtvis inte skulle uppskatta det heller. Hon blev lack på mig och drog tillbaka till Anna och killarna. Sen skulle vi dra hemåt och de ropade på mig. Precis när jag ska ställa mig upp och gå tar en svarthårig tjej tag i mig och börjar sparka mig i magen. Jag flippar ur och börjar veva och sparka som en dåre. Får ner henne på marken och fortsätter att sparka henne. Sen springer jag ut från rummet och ut till Cattis och Anna...sen..vaknade jag.

Hela dagen idag har mitt humör varit som en bergochdalbana. Sur.Grinig.Likgiltig.Sur.Depprimerad. Fy fan borde ta antideppressiva och gå runt och le varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0